12 gevonden resultaten
-
Zoeken op haag mogelijk maken bij kiezen feature type bij "Maken"
Zodra je een nieuw object gaat maken in de muteeromgeving, moet je kunnen zoeken op de term "Haag", (wat een subtype is van Vegetatieobject) en deze dan kunnen selecteren als op te voeren object. Ook moet de waarde Haag gelijk ingevuld zijn in het juiste attribuut.
1 stem -
Street smart knop ontbreekt nog
Op de roadmap staat de integratie van de Streetsmart knop, of in ieder geval een vorm van integratie van Streetsmart. Wanneer wordt de streetsmart functionaliteit toegevoegd?
1 stem -
Luchtfoto tonen in het scherm waar je het werkgebied tekent
In Catalog zou ik graag de mogelijkheid hebben om de luchtfoto als ondergrond aan te zetten, wanneer ik een werkgebied ga tekenen.
1 stem -
Standaard selectiekleur aanpassen
Zou de selectiekleur kunnen worden aangepast van (licht)blauw naar een kleur die niet voorkomt in de kaart?
1 stem -
Labelen van objecten
Ik zou graag objecten in de kaart willen labelen
1 stem -
Opstarten van de kaart op de gemeentegrens
Bij het starten van Catalog zou ik graag ingezoomd willen zijn op de grens van de organisatie
1 stem -
Bookmark of opgeslagen stand inclusief kaartlagen (muteeromgeving)
In de muteeromgeving zou ik graag mijn huidige stand willen bewaren, inclusief de eigen toegevoegde kaartlagen, zodat ik die niet bij elke herlading van de webppagina opnieuw moet toevoegen.
1 stem -
OGC kaartlagen toevoegen
Ik zou graag eigen OGC mapservices willen toevoegen aan de muteeromgeving
1 stem -
BAG id overnemen uit de BAG feature service of andere BAG bron
Ik wil het BAG ID overnemen vanuit de landelijke voorziening, zodat ik die niet zelf moet intypen.
1 stem -
Pand zoeken op BAG ID
Ik zou graag niet alleen op het IMGEO BGT ID willen zoeken, maar ook op het BAG ID.
Dit is makkelijker zoeken wanneer ik een pand moet aanpassen voor de BAG.1 stem -
Aanvullig wensen
- Zoeken op haag mogelijk maken bij kiezen feature type bij Maken en de waarde al invult
- Kan de selectiekleur worden aangepast naar een kleur die niet voorkomt in de kaart, bijv. paars, donker blauw, geel? Is nu slecht zichtbaar bij water.
- Niet heel duidelijk dat bij knop Exporteren leveren naar LV is. Extra waarschuwing bij gebruiken knop? Andere tekst “Leveren aan LV-BGT” i.p.v. Exporteren.
- Street smart knop ontbreekt nog. Staat op de road map.
1 stem - Zoeken op haag mogelijk maken bij kiezen feature type bij Maken en de waarde al invult
-
Zie onderstaande lijstje
Zoeken op BAG ID
Zoeken op IMGEO ID zonder NLIMGEO
BAG id overnemen uit de BAG feature service
Eigen lagen toevoegen (OGC Webservices) en onthouden in de muteeromgeving
Opstarten van de kaart op de gemeentegrens
Labelen van objecten
Selectiekleur aanpasssen van blauw naar een kleur die niet voorkomt in de kaart
DWG export van de gehele BGT om te gebruiken als ondergrond in AutoCad
Luchtfoto tonen in het scherm waar je het werkgebied tekent0 stemmen
- Ziet u uw idee niet?