4 gevonden resultaten
-
BAG id overnemen uit de BAG feature service of andere BAG bron
Ik wil het BAG ID overnemen vanuit de landelijke voorziening, zodat ik die niet zelf moet intypen.
2 stemmen -
Bookmark of opgeslagen stand inclusief kaartlagen (muteeromgeving)
In de muteeromgeving zou ik graag mijn huidige stand willen bewaren, inclusief de eigen toegevoegde kaartlagen, zodat ik die niet bij elke herlading van de webppagina opnieuw moet toevoegen.
2 stemmenEr loopt een onderzoek naar de technische mogelijkheden. Afhankelijk van de uitkomst hiervan wordt hierover een beslissing genomen.
-
Wens om meerdere oude jaargangen luchtfoto's beschikbaar te maken
Het zou ook heel fijn zijn dat we luchtfoto’s van meerdere jaren kunnen inzien.
-Ter vergelijking (wat is nieuw/oud)
-Duidelijker kaartbeeld (het is handig om ook op een luchtfoto van een voorgaand jaar te karteren omdat de beelden daar beter karteerbaar op zijn)
-Terugkijken in de tijd. (Wanneer is een object ontstaan/verwijderd dit oa. ivm vergunningsplicht)
-Zou deze ook als basiskaarten opgenomen kunnen worden?1 stemDit heeft onze aandacht.
-
Ver inzoomen
Dit staat al ergens in de notities van Marlies, maar ik noem het hier ook nog graag. Om de BGT goed te beheren moet het mogelijk zijn om net zo ver in te zoomen als we gewend zijn in IGOS en bij DgDialog.
1 stemHi Aldo, wij zijn nu naar dit item aan het kijken. Wij plannen graag op korte termijn een half uurtje om de verwachtingen door te spreken.
- Ziet u uw idee niet?