4 gevonden resultaten
-
Opstarten van de kaart op de gemeentegrens
Bij het starten van Catalog zou ik graag ingezoomd willen zijn op de grens van de organisatie
3 stemmenHi, wij verwachten dit medio oktober op te leveren.
-
Street smart knop ontbreekt nog
Op de roadmap staat de integratie van de Streetsmart knop, of in ieder geval een vorm van integratie van Streetsmart. Wanneer wordt de streetsmart functionaliteit toegevoegd?
2 stemmenDeze implementatie komt naar verwachting in de release van begin november in productie. Dit onder voorbehoud van onverwachte complicaties.
-
Luchtfoto tonen in het scherm waar je het werkgebied tekent
In Catalog zou ik graag de mogelijkheid hebben om de luchtfoto als ondergrond aan te zetten, wanneer ik een werkgebied ga tekenen.
2 stemmenDe ontwikkeling hiervan is gestart en dit zal na verwachting binnen een periode van 4 weken gerealiseerd worden in onze dev omgeving. Na realisatie zal deze functionaliteit bij een release in productie genomen worden. Onze volgende releases dit jaar zijn in de eerste week van november en december respectievelijk 7 november en 5 december.
-
Pand zoeken op BAG ID
Ik zou graag niet alleen op het IMGEO BGT ID willen zoeken, maar ook op het BAG ID.
Dit is makkelijker zoeken wanneer ik een pand moet aanpassen voor de BAG.2 stemmenDit is inmiddels in onze dev omgeving gerealiseerd en zal met volgende release meegaan naar productie. De volgende release zal uiterlijk de eerste week van november zijn
- Ziet u uw idee niet?