6 gevonden resultaten
-
Selectie bewaren tijdens gebruik van streetsmart
Als je een selectie open hebt staan waar je in aan het werk bent en je gebruikt de snelle functietoegang streetsmart of een meting dan gaat de selectie weg. Dit is erg onhandig.
Stuk voor stuk selecties nalopen en gedeeltelijke exports maken terwijl je tussendoor even in streetsmart wilt kijken naar het object kan op deze manier niet.
1 stem -
Optie om achtergrondkaart uit te zetten
Middels de knop linksonderin de kaartweergave kan een BRT achtergrondkaart of BGT achtergrondkaart worden gekozen. Maar het zou ook fijn zijn als deze kaarten uitgezet kunnen worden, zodat je bij het transparant maken van verschillende kaartlagen niet de achtergrondkaart ziet.
1 stem -
resolutie afdrukken pdf verbeteren of instellen
resolutie afdrukken verbeteren of instellen
2 stemmenBeste,
Dank voor de input! Ik heb deze wens op de backlog gezet. We houden jullie op de hoogte van de voortgang.
Hartelijke groet,
Sven de Koning
-
Thema volgorde binnen themagroep in Kaart menu
Ik zou graag de themavolgorde binnen een themagroep willen kunnen aanpassen.
2 stemmenDeze wens is op de backlog gezet.
Met hartelijke groet,
Sven de Koning
-
Verbergen niet gebruikte velden bij Terugmeld lagen
Bij het aanmaken van een terug meld laag, heb ik vaak velden die ik niet gebruik, maar deze blijven wel in beeld staan. Is het een idee dat ik velden kan verbergen die ik NIET gebruik? dus niet verwijderen maar verbergen?
1 stem -
Metadata vanuit omschrijving en copyright
Ik zou graag de informatie die ik invul bij de omschrijving velden en bij de copyrightvelden van een themalaag willen kunnen tonen als metadata.
1 stem
- Ziet u uw idee niet?