6 gevonden resultaten
-
Optie om achtergrondkaart uit te zetten
Middels de knop linksonderin de kaartweergave kan een BRT achtergrondkaart of BGT achtergrondkaart worden gekozen. Maar het zou ook fijn zijn als deze kaarten uitgezet kunnen worden, zodat je bij het transparant maken van verschillende kaartlagen niet de achtergrondkaart ziet.
1 stem -
Lettergrootte in Mobile (GIS Viewer) kunnen aanpassen
Momenteel is het niet mogelijk om de lettergrootte aan te passen in de verschillende schermen (tabel/detail weergave, Kaartmenu) en zou graag als beheerder dit willen kunnen aanpassen zodat er meer informatie getoond kan worden.
1 stem -
luchtfoto
Ik heb een nieuwe luchtfoto en die moet ik dan één voor één toevoegen aan elke thema laag, en ik moet deze nieuwe ondergrond laag dan ook op de juiste plek in de lijst zetten. Met meer dan 50 themalagen (en wat per maand groeit) is dit een behoorlijke klus. Kan dat niet anders geregeld worden?
1 stem -
Stijlbestand Geopackage
Graag zou ik willen zien dat het stijlbestand in van Geopackage door FME ook wordt herkent en zodanig ook wordt gepresenteerd in Nedglobe.
1 stem -
Verbergen niet gebruikte velden bij Terugmeld lagen
Bij het aanmaken van een terug meld laag, heb ik vaak velden die ik niet gebruik, maar deze blijven wel in beeld staan. Is het een idee dat ik velden kan verbergen die ik NIET gebruik? dus niet verwijderen maar verbergen?
1 stem -
Bron themalaag aanpassen
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om de bron van een themalaag aan te kunnen passen.
Ik heb bijvoorbeeld een themalaag actuele luchtfoto die als ondergrondlaag in alle webkaarten voorkomt. Als ik deze wil aanpassen als er een nieuwe luchtfoto binnenkomt moet ik nu al mijn webkaarten afgaan en een nieuwe ondergrondlaag toevoegen. Ik had al een eigen bron aangemaakt in de Nedglobe geoserver maar deze kan ik niet toevoegen als themalaag omdat hij alleen kijkt naar de fysiek aanwezige ecw bestanden in Nedglobe dashboard.2 stemmen
- Ziet u uw idee niet?