24 gevonden resultaten
-
Verbergen niet gebruikte velden bij Terugmeld lagen
Bij het aanmaken van een terug meld laag, heb ik vaak velden die ik niet gebruik, maar deze blijven wel in beeld staan. Is het een idee dat ik velden kan verbergen die ik NIET gebruik? dus niet verwijderen maar verbergen?
1 stem -
Metadata vanuit omschrijving en copyright
Ik zou graag de informatie die ik invul bij de omschrijving velden en bij de copyrightvelden van een themalaag willen kunnen tonen als metadata.
1 stem -
Bron themalaag aanpassen
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om de bron van een themalaag aan te kunnen passen.
Ik heb bijvoorbeeld een themalaag actuele luchtfoto die als ondergrondlaag in alle webkaarten voorkomt. Als ik deze wil aanpassen als er een nieuwe luchtfoto binnenkomt moet ik nu al mijn webkaarten afgaan en een nieuwe ondergrondlaag toevoegen. Ik had al een eigen bron aangemaakt in de Nedglobe geoserver maar deze kan ik niet toevoegen als themalaag omdat hij alleen kijkt naar de fysiek aanwezige ecw bestanden in Nedglobe dashboard.2 stemmenBeste Dave,
Dank voor je suggestie, ik begrijp de toepassing. We nemen dit mee in de doorontwikkeling van NedGlobe.
-
Selecteren met sneltoets
Kan er een sneltoets komen om alles te selecteren in een openstaande laag?
0 stemmen
- Ziet u uw idee niet?