Doorgaan naar artikel

Cadac NedGlobe

NedGlobe is de centrale GIS viewer binnen uw gemeente. Hiermee kunt u alle geografische informatie raadplegen en ontsluiten naar burgers. NedGlobe vormt de basis voor al uw ruimtelijke informatie als het gaat over burgers en bedrijven.

Cadac NedGlobe

Categorieën

GA NAAR EEN ANDER FORUM

7 gevonden resultaten

1. Als ik een Export maak bij gebruikers, dan komt de kolom Gebruikersgroep NIET mee!

ik zou graag deze kolom wel meekrijgen!

1 stem

We zijn blij dat je hier bent

Log in om feedback te geven

Ingelogd als (Afmelden)

We zullen u updates sturen voor dit idee

2. Momenteel is het niet mogelijk om de lettergrootte aan te passen in de verschillende schermen (tabel/detail weergave, Kaartmenu) en zou graag als beheerder dit willen kunnen aanpassen zodat er meer informatie getoond kan worden.

1 stem

Ingelogd als (Afmelden)

3. Ik heb een nieuwe luchtfoto en die moet ik dan één voor één toevoegen aan elke thema laag, en ik moet deze nieuwe ondergrond laag dan ook op de juiste plek in de lijst zetten. Met meer dan 50 themalagen (en wat per maand groeit) is dit een behoorlijke klus. Kan dat niet anders geregeld worden?

1 stem

Ingelogd als (Afmelden)

4. Graag functionaliteit toevoegen om een automatisch logboek mee bij te laten houden van NedGlobe werkzaamheden aan de achterkant (beheer).

3 stemmen

Ingelogd als (Afmelden)

5. Voor het beheer zou het handig zijn om gebruikersgroepen te autoriseren, nu moet je elke gebruiker afzonderlijk autoriseren. Vaak worden autorisaties per afdeling gegeven. Zou het mogelijk zijn om gebruikers in groepen te plaatsen?

6 stemmen

Ingelogd als (Afmelden)

6. Mogelijkheid toevoegen om (oude) tabelnamen in de database onder NedGlobe Services (OWS) te kunnen verwijderen/verbergen in NedGlobe Dashboard. Als je een themalaag toevoegt dan wordt de lijst van tabelnamen anders erg lang.

Bijvoorbeeld na het updaten van diverse themalagen met nieuwe data, waarvan de naam toch net niet precies overeenkomt. Of wanneer data in een ander formaat dan de bestaande laag van deze data geïmporteerd wordt (bijv. niet meer een ShapeFile maar een Geopackage).
    Op dit moment dient Cadac te worden ingeschakeld om niet meer te gebruiken tabelnamen in de database onder NedGlobe Services te kunnen verwijderen/verbergen (in NedGlobe Dashboard).

1 stem

Ingelogd als (Afmelden)

7. Ik zou graag zien dat we een lijst kunnen uitdraaien waarin we per persoon kunnen zien welke autorisaties ze hebben. Op dit moment ontbreekt het overzicht.

2 stemmen

Ingelogd als (Afmelden)

• Ziet u uw idee niet?