28 gevonden resultaten
-
Verbergen niet gebruikte velden bij Terugmeld lagen
Bij het aanmaken van een terug meld laag, heb ik vaak velden die ik niet gebruik, maar deze blijven wel in beeld staan. Is het een idee dat ik velden kan verbergen die ik NIET gebruik? dus niet verwijderen maar verbergen?
1 stem -
Metadata vanuit omschrijving en copyright
Ik zou graag de informatie die ik invul bij de omschrijving velden en bij de copyrightvelden van een themalaag willen kunnen tonen als metadata.
1 stem -
Bron themalaag aanpassen
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om de bron van een themalaag aan te kunnen passen.
Ik heb bijvoorbeeld een themalaag actuele luchtfoto die als ondergrondlaag in alle webkaarten voorkomt. Als ik deze wil aanpassen als er een nieuwe luchtfoto binnenkomt moet ik nu al mijn webkaarten afgaan en een nieuwe ondergrondlaag toevoegen. Ik had al een eigen bron aangemaakt in de Nedglobe geoserver maar deze kan ik niet toevoegen als themalaag omdat hij alleen kijkt naar de fysiek aanwezige ecw bestanden in Nedglobe dashboard.2 stemmenBeste Dave,
Dank voor je suggestie, ik begrijp de toepassing. We nemen dit mee in de doorontwikkeling van NedGlobe.
-
Wijzigen max. schaalbereik achtergrondkaart BGT Visualisatie
In tegenstelling tot de andere achtergrondkaarten, is het maximum schaalbereik van de achtergrondkaart 'BGT Visualisatie' begrenst op 5000. Graag dit schaalbereik wijzigen naar 1000000.
Gr. Jos Alewijnse, gemeente Terneuzen
tel. 06-109263970 stemmen -
wizard voor keuze lagen makkelijker te maken
Is het een idee om een wizard toe te voegen die je makkelijk de weg wijst welk type laag je moet kiezen bij welke kaart? Ik ben bijvoorbeeld bezig (ik ben een beginner) met een laag stemlokalen te maken. Ik dacht met de nieuwe wizards hier makkelijk doorheen te komen, maar het bleek dat ik een opslaglaag moest kiezen en dat ging niet via de wizard laag toevoegen maar opslaglagen in Carto beheer. ook heb ik niet alleen de behoefte aan meer uitleg over welke laag te gebruiken bij welke kaart, maar ook een uitgebreidere handleiding met uitleg invoervelden, URL's…
0 stemmen -
aanpassen lettertype en vormgeving labels
Is het mogelijk om het lettertype van de labels aan te passen? We vinden deze nogal wat onduidelijk.
0 stemmen -
test
Test
0 stemmen -
Selecteren met sneltoets
Kan er een sneltoets komen om alles te selecteren in een openstaande laag?
0 stemmen
- Ziet u uw idee niet?