Label stijlen opmaak aanpasbaar maken (voor beheerder)
Bij lagen kun je labels aanzetten. De tekst stijl daarvan, zou ik ook graag instelbaar willen hebben. Dus een ander letter type of andere tekst kleur. Dit is nu niet mogelijk.
-
Beste Ard,
Dank voor je suggestie. Ik begrijp dat dit gaat om labels die door een gebruiker worden geactiveerd? En aanvullende vraag; wil jij dit als beheerder kunnen definieren voor je eindgebruikers of wil je dat zij dit zelf kunnen?
Als beheerder ben je inderdaad al in de gelegenheid om de styling van een label aan te passen, ook als er geen standaardlabel aanstaat. Door een label te configureren, op te slaan, en het vervolgens te verwijderen blijft de ingestelde styling onder water actief.
We begrijpen dat dit beter kan en nemen het kunnen aanpassen van de labelstyling door (en voor) eindgebruikers mee in de verdere ontwikkeling.
-
Ard Egberts
schreef
aanvulling: 20-8-2026: Ik kom er achter dat wanneer je een stijl aanmaakt met een specifieke kleur en daarna verwijderd, dat de kleur en tekst stijl wel blijft bestaan in deze laag. Beetje omslachtige manier, maar het is een oplossing. (maar zou mooi zijn als dit simpeler wordt).