23 gevonden resultaten
-
Nummering artikelen
De nummering moet aangepast worden. De huidige nummering is onwerkbaar. Er moet een automatisch nummering systeem komen, waarbij artikelen elkaar opvolgen. Momenteel is dit niet mogelijk doordat het systeem met Suffix werkt. Dit wordt echter niet gebruikt.
10 stemmen -
Lijst/opsomming maken
Het maken van een lijst/opsomming is niet meer mogelijk?
2 stemmen -
een Undo knop toevoegen!
Een undo knop toevoegen!
2 stemmenVia het ctrl+z is het mogelijk om het laatst getypte stukje tekst ongedaan te maken. Via het kruisje is het mogelijk de gehele bewerking in de tekst ongedaan te maken.
-
Vorm functionaliteit voor verplaatsen van artikel
Goedendag Cadac,
Vandaag tijdens het Indringend Keten Testen hebben we ook het verplaatsen van artikelen binnen hetzelfde hoofdstukken getest, om vervolgens te hernummeren.
Met het verplaatsen van artikelen kwam ik echter het volgende 'probleem' tegen; het verplaatsen van het artikel naar boven toe resulteerde ertoe dat het artikel te ver doorschoot, voorbij de bruidsschat. Je hebt dan een aantal opties; je kan met het artikel langzaam terug naar beneden scrollen, of de verplaatsing van het artikel aan de linkerkant van de inhoudsopgave laten vervallen.
Het blijft echter (gebruikers)foutgevoelig of de volgende keer het verplaatsen van artikelen goed verloopt. Naar mate…
1 stem -
duidelijkheid type structuurelement
Zorg dat je ten alle tijden dat als je met je cursor over een structuurelement gaat, dat m.b.v. tooltip duidelijk is welk soort-structuurelement het betreft (Hoofdstuk, Titel, Afdeling, Paragraaf, Subparagraaf, Artikel of Lid). En maak het sowieso ook duidelijker zichtbaar in de inhoudsopgave/structuurboom
1 stemDag Leon,
Deze is inmiddels toegevoegd in de applicatie. Wanneer je je muis op een structuurelement houdt in de inhoudsopgave toont een tooltip het type.
Groet, Lodewijk
-
Regels: structuur- en tekstgedeelte
Bij Regels:
Links in beeld is de structuur van het omgevingsplan in het geopende project, rechts in beeld de totale tekst van het project (structuur met inhoudelijke tekst).
Als er in de structuur in linker deel van het beeld op een structuuronderdeel wordt geklikt/geselecteerd, dan is het niet altijd zo dat dan ook dezelfde plek in het tekstgedeelte getoond wordt (rechts in beeld). Dat is erg onhandig! Het tekstgedeelte dient qua navigatie natuurlijk het structuurgedeelte te volgen, anders blijf je steeds maar scrollen...1 stem -
vastloop op besluit
als je in het besluit zit, kun je niet meer terugklikken naar regels
1 stem -
Tekstverwerker versnellen
De teksverwerker is bewerkelijk, gaat heel langzaam en heeft continu refresh nodig.
1 stem -
Hierarchie opsommingen (lijst) beter laten werken
Het is heel lastig om hiërarchie in opsommingen aan te brengen. Werkt niet goed.
1 stem -
Artikels verplaatsen
Het verplaatsen van een artikel werkt niet. Het schiet na het verslepen weer terug.
1 stem -
Fatsoenlijk een opsomming met aanhef kunnen maken.
Het is echt niet te doen om een lid met een opsomming te creëren. Dus een aanhef met daaronder een opsomming (lijst). Dit komt heel veel voor en werkt echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL slecht.
1 stem -
Begripsbepalingen eenvoudig toevoegen
Hoe kan ik begripsbepalingen toevoegen aan bijlage I van de bruidsschat?
1 stem -
Kunnen kruisverwijzen (intern en extern)
Het kunnen plaatsen van kruisverwijzingen in de tekst
Oorspronkelijke tekst van Jip Sol
Kruisverwijzingen maken naar verschillende artikelen kan dit al? Zo ja, hoe?6 stemmen -
PDF regels uitdraaien
De mogelijkheid om PDF te downloaden van de regels. Op die manier kan ik tussentijds de voortgang opslaan en de regels delen met collega’s, etc.
Gemeld door RHO adviseurs.
5 stemmen -
Ondersteunen Reserveren van structuurelementen
Wanneer de bruidsschat wordt gebruikt als initieel besluit, en wij een wijzigingsbesluit willen publiceren, waarbij wij inhoud toevoegen aan de in de bruidsschat gereserveerde hoofdstukken (dus hoofdstuk 2 t/m 21) dan worden deze niet zichtbaar bij publicatie in de landelijke voorziening.
dit betekent dat het vooralsnog dan alleen mogelijk is om inhoud na hoofdstuk 23 toe te voegen die gepubliceerd kan worden. Dit is zeer onwenselijk, we hopen dat dit zo spoedig mogelijk kan worden aangepast.4 stemmen -
verschil afdeling en paragraaf duidelijker maken
Ik zou graag in de regels zien mbv een icoontje oid dat een tirel een afdeling of een paragraaf betreft.
3 stemmenDag Petra,
Deze inmiddels toegevoegd aan de applicatie. Wanneer je je muis boven een element houdt in de inhoudsopgave toont een tooltip om wat voor structuurelement het gaat.
Groet, Lodewijk
-
Ongedaan maak knop mist
Er mist een ongedaan maak knop (Cntrl Z). Als ik een fout heb gemaakt in de tekst, zou ik graag op zo'n knop kunnen drukken om 1 stap terug te gaan, net zoals in Word.
4 stemmenVia het kruisje is het mogelijk een bewerking van een lid/artikel terug te draaien ipv op te slaan
-
Tabel
De tabel kan ik invoegen in een artikel, echter daarna kan ik niet verder doorgaan met typen onder de tabel. Dit moet wel kunnen. Ook is de tabel verdwenen zodra je de tabel knop nogmaals indrukt en is dit niet terug te draaien. Dat zou wel moeten kunnen. Ik moet alles nu opnieuw intypen. Graag de tabel bruikbaarder maken.
1 stem -
Nummering artikelen
Bij het maken van een lid komen de nummers in het besluit te staan. Middels lijsten komen de opsommingen niet (a, b, c, d)
1 stem -
opsommingen in regels makkelijker maken
het maken van een opsomming is te complex. Kan dit gebruiksvriendelijker en intuitiever?
1 stem
- Ziet u uw idee niet?