een zoekfunctie die per locatiegroep laat zijn in welk project welke locaties in de locatiegroep zitten
Situatie: er is een locatiegroep Woongebied gekoppeld aan de regels. Bij de procedure gebiedsontwikkeling A stop ik locatie Woongebied A in die locatiegroep, bij procedure gebiedsontwikkeling B locatie Woongebied B in die locatiegroep en bij procedure gebiedsontwikkeling c locatie Woongebied C. Nu wordt procedure gebiedsontwikkeling A vastgesteld. Hoe weet ik nou zeker dat alleen locatie Woongebied A in de locatiegroep Woongebied zit bij publicatie?
Ondertussen heeft gebiedsontwikkeling C gebiedsontwikkeling B ingehaald. En wordt deze vastgesteld en gepubliceerd. Hoe weet ik nou dat (na consolidatie) alleen de locaties Woongebied A en C in de locatiegroep Woongebied zitten?
antw: Bij Consolidatie zal je een keus moeten maken uit de versie van A of C (ervan uitgaande dat beiden op dezelfde versie van het omgevingsplan gebaseerd zijn). Wanneer je bij consolidatie inziet dat je niet A of C wil hebben (maar bijvoorbeeld een samenstelling van beiden), kan je de consolidatie afbreken en de versie in C bijwerken zodat die ook de wijzigingen uit A overgenomen heeft.Hoe krijg ik overzichtelijk van al dit soort locatiegroepen dat ze allemaal goed gaan?
Verzoek: een zoekfunctie die dan voor de locatiegroepen laat laten zien welke locaties er per lopend project aan toe worden gevoegd.
-
Leon Emonds
schreef
Beste Cadac, graag een oplossing voor de hier geschetste situatie!
Hoe waak je ervoor dat locaties uit andere, parallel lopende projecten niet mee gaan in publicatie van een eerder project?
De niveaus "projecten" en "context" lopen door elkaar heen.
Een functionaliteit die laat zien in welk project welke locaties gebruik worden is meer dan wenselijk.