8 gevonden resultaten
-
overzicht Projecten
bij tabje Projecten verschijnen alle lopende projecten. Deze zijn te filteren/sorteren op naam en planstatus. Graag ook mogelijk maken om te sorteren op:
- datum aanmaak
- datum laatste wijziging in project
- datum juridisch werkend vanaf2 stemmen -
project afbeelding geven werkt niet
Het lukt me niet om een project een afbeelding te geven, ik kan er geen bestand inslepen.
1 stem -
onzichtbaar maken verwijderde activiteiten
Voor de overzichtelijkheid zou het toch echt prettig zijn om verwijderde activiteiten helemaal onzichtbaar te kunnen maken. Ik zie dat een eerder verzoek is afgewezen, maar voor die argumenten moet een beter alternatief te bedenken zijn. Kan er niet een aan- en uitvink functie o.i.d. worden ingebouwd? Of een aparte plek waar verwijderde activiteiten worden bewaard?
1 stem -
Waarschuwing inwerkingtreding besluit voor de bekendmaking
Het is mogelijk om een besluit eerder in werking te laten treden t.o.v. de bekendmaking.
Normaliter zou dit niet wenselijk moeten zijn; het is in de meeste gevallen onredelijk om te stellen "Nee, dat is verboden. Kijk volgende week maar in het gemeenteblad wanneer het bekend is gemaakt."De standaard zegt hier niet iets expliciet over, dus het is ook mogelijk in de software.
Via Matthias Kroeze hebben we vernomen dat een dergelijk geval kan voorkomen bij een rechtelijke uitspraak (inwerkingtreding voor de bekendmaking).Ik zou alsnog graag de wens willen uitspreken voor een 'waarschuwing' pop-up bij een inwerkingtreding voor…
1 stem -
Was/wordt overzicht
Het wijzigen van het omgevingsplan is een complexe aangelegenheid. Om grip te krijgen op wat je aan het wijzigen bent zou een functie was/wordt in regeltekst, geometrie en annotaties wel zeer wenselijk zijn. Zeker wanneer verschillende wijzigingen van het omgevingsplan worden voorbereid en de samenloop van belang is.
7 stemmen -
validatierapport exporteren
Ik wil graag het validatierapport kunnen exporteren (liefst naar excel) . Dan kan ik het naast mij leggen en punt voor punt nalopen en opmerkingen er bij zetten zodat ik weet wat ik "gerepareerd" heb.
Petra
1 stem -
algemeen beheer vs Projectbeheer
Duidelijker onderscheid in Projectbeheer (Regels, in project aanwezige Locaties, in project aanwezige annotaties?, Besluit) en wat er allemaal beschikbaar is voor alle projecten (waardenlijsten, geometrie, locaties), Bronhouder-beheer zeg maar. Maak dat middels layout duidelijker
Stel je zit in een project te werken.
Dan heb je via de tabs ‘Waardenlijsten’ en ‘Locaties’ de betreffende waardenlijsten, locaties en geometrie tot je beschikking die voor alle projecten beschikbaar zijn EN kan je die aanvullen c.q. wijzigen.
Dat laatste, wijzigen van locaties/geometrie, is natuurlijk bijzonder gevaarlijk als bepaalde locaties/geometrie al in andere projecten en het uiteindelijke Omgevingsplan gebruikt zijn….
Wat ik nu mis in…1 stem -
Spelfout en suggestie in het publicatieproces
Toelichting: Terugekoppeld spelfout (missende g in teruggekoppeld) en portefeuillehouder i.p.v. wethouder
Redenatie: Spelfout is een simpele aanpassing. Suggestie vanuit werkveld is om het woord "wethouder" te vervangen door "portefeuillehouder", deze term wordt meer gebruikt.
Prioriteit: laag
1 stem
- Ziet u uw idee niet?