een zoekfunctie die per locatiegroep laat zijn in welk project welke locaties in de locatiegroep zitten
Situatie: er is een locatiegroep Woongebied gekoppeld aan de regels. Bij de procedure gebiedsontwikkeling A stop ik locatie Woongebied A in die locatiegroep, bij procedure gebiedsontwikkeling B locatie Woongebied B in die locatiegroep en bij procedure gebiedsontwikkeling c locatie Woongebied C. Nu wordt procedure gebiedsontwikkeling A vastgesteld. Hoe weet ik nou zeker dat alleen locatie Woongebied A in de locatiegroep Woongebied zit bij publicatie?
Ondertussen heeft gebiedsontwikkeling C gebiedsontwikkeling B ingehaald. En wordt deze vastgesteld en gepubliceerd. Hoe weet ik nou dat (na consolidatie) alleen de locaties Woongebied A en C in de locatiegroep Woongebied zitten?
antw: Bij Consolidatie zal je een keus moeten maken uit de versie van A of C (ervan uitgaande dat beiden op dezelfde versie van het omgevingsplan gebaseerd zijn). Wanneer je bij consolidatie inziet dat je niet A of C wil hebben (maar bijvoorbeeld een samenstelling van beiden), kan je de consolidatie afbreken en de versie in C bijwerken zodat die ook de wijzigingen uit A overgenomen heeft.Hoe krijg ik overzichtelijk van al dit soort locatiegroepen dat ze allemaal goed gaan?
Verzoek: een zoekfunctie die dan voor de locatiegroepen laat laten zien welke locaties er per lopend project aan toe worden gevoegd.