algemeen beheer vs Projectbeheer
Duidelijker onderscheid in Projectbeheer (Regels, in project aanwezige Locaties, in project aanwezige annotaties?, Besluit) en wat er allemaal beschikbaar is voor alle projecten (waardenlijsten, geometrie, locaties), Bronhouder-beheer zeg maar. Maak dat middels layout duidelijker
Stel je zit in een project te werken.
Dan heb je via de tabs ‘Waardenlijsten’ en ‘Locaties’ de betreffende waardenlijsten, locaties en geometrie tot je beschikking die voor alle projecten beschikbaar zijn EN kan je die aanvullen c.q. wijzigen.
Dat laatste, wijzigen van locaties/geometrie, is natuurlijk bijzonder gevaarlijk als bepaalde locaties/geometrie al in andere projecten en het uiteindelijke Omgevingsplan gebruikt zijn….
Wat ik nu mis in de app is dat ik niet kan zien in één oogopslag (of twee) welke locaties er gebruikt worden in het betreffende project dat ik op dat moment open heb staan.
Dus… bij het werken in een project wil ik twee dingen kunnen zien bij Locatiebeheer:
1. welke locaties en locatiegroepen zijn aanwezig in de hele NedOmgeving-applicatie (dus in het Omgevingsplan dat op dat moment vigerend is EN alle projecten die aangemaakt zijn)?
2. welke locaties en locatiegroepen gebruik ik in het project waarin ik werk?