Automatisch vinkje aanzetten bij invullen waarde geavanceerd zoeken
Automatisch vinkje het vinkje aanzetten als je een waarde invult bij geavanceerd zoeken.
Alle vinkjes aanzetten in beheer is geen optie want dan moeten ze uitgezet worden. Kan het systeem niet herkennen dat er een waarde wordt ingevuld en dat hij zelf het vinkje aanzet.

-
Dit idee is door andere gebruiker (Nick Blakenburg van Schouwen-Duiveland) via onze helpdesk binnengekomen en staat op onze backlog als volgt:
Als Mobile/Web eindgebruiker wil ik dat als ik iets invul in een attribuutwaarde van een filterveld /zoekveld en dan op Toepassen/Zoeken klik dat dit meteen wordt gebruikt zonder dat ik eerst een checkbox hoef aan te vinken. Dit maakt het voor mij intuitiever.
Acceptatiecriteria:
Bij filtervelden/zoekvelden moet ook de optie <lege waarde> gekozen kunnen worden zowel voor velden met als zonder lijstje.
Indien een zoekveld/filterveld wordt ingevuld of indien <lege waarde> wordt gekozen dan moet de ingevulde waarde worden gebruikt bij het filteren/zoeken.
Indien gekozen is voor <lege waarde> dan moeten er resultaten gevonden worden met zowel een lege waarde als een NULL-waarde.