8 gevonden resultaten
-
Omgevingsnorm naam gelijk aan locatienaam
Omgevingsnorm naam en locatie naam moet hetzelfde kunnen zijn.
1 stemGeregeld!
-
Term omgevingsnormgroep verwarrend
Termen binnen omgevingsnormen en bereikbaarheid menu
1 stem -
Beheer waardenlijsten verbeteren
Makkelijker maken om waardenlijsten te beheren (verwijderen, naamgeving, en boomstructuur wijzigen).
1 stem -
Activiteit kunnen verwijderen
Het lukt niet om een activiteit te verwijderen.
1 stem -
Omgevingsnorm en gebiedsaanwijzing implementeren
Omgevingsnormen en gebiedsaanwijzingen heb ik echt vanaf 1 januari nodig!
1 stem -
Scrollbutton waardelijsten
Er zit geen scrollbutton in de waardelijsten. Hierdoor kan ik niet de hele activiteitenlijst bekijken
1 stem -
Bij koppelen locatie onderscheid maken in locaties en locatie groepen
Bij het koppelen van locaties krijg ik nu een lange lijst met zowel de locaties als de locatiegroepen. Ik Wil eigenlijk in mijn regeltekst werken met locatiegroepen daarvoor is het handig dat je niet een lange lijst ziet, maar dat je kan kiezen of je bijvoorbeeld alleen de locatiegroepen ziet.
3 stemmen -
Indicatie van type annotatie
Toelichting: Een indicatie van welke regelkwalificatie gebruikt wordt bij de annotatie.
Redenatie: Er is momenteel geen indicatie wat de regelkwalificatie van de annotatie is (verbod, vergunningplichtig, toestemmingsvrij e.d.). Je moet op de annotatie zelf klikken om deze te bewerken, logisch. Als (semi) nieuwe gebruiker miste ik echter een visuele clue dat je hierop moest klikken om deze te wijzigen. Ik wist niet zeker of ik ergens iets had gemist, ik verwachtte nog een extra dropdown list met de regelkwalificaties.
Prioriteit: laag
2 stemmenMet het in-line annotatie menu (het labeltje naast het geselecteerde artikel) is in één oogopslag te zien welke activiteit en regelkwalificatie gekoppeld zijn.
- Ziet u uw idee niet?