6 gevonden resultaten
-
Tekst titel importbestanden kopiëren
Tekst titel importbestanden kopiëren.
Het is niet mogelijk om de titels van bestanden bij de geo import te selecteren (om vervolgens te kopiëren.
Het is een kleine opmerking, maar het zou gewenst zijn om bepaalde ingeladen bestemmingsplannen te controleren. Hiervoor zou je de titel idealiter voor willen kopiëren, maar dat is niet mogelijk.
Groeten,
Stefan Bakker
Bo-Re1 stem -
Geometrie Wizard
Als ik mbv Geometrie Wizard geometrie importeer en daarbij bij stap 1 optie "Multivlak maken" selecteer, bij stap 2 "Locatiegroep van individuele locaties aanmaken", bij stap 2 namen invoeg, dan verschijnt er bij stap 4 Overzicht dat ik bij stap 1 Geometrie voor import-type "aangrenzende oppervlakken samenvoegen" heb gekozen... Dat klopt toch niet?
1 stemDit betreft een bug, geen wens, en wordt als dusdanig opgepakt. Volgende keer bugs graag melden via het support kanaal.
-
Overnemen van Ruimtelijke plannen
Sinds enige tijd is het alleen mogelijk om plangebieden, enkelbestemmingen en dubbelbestemmingen als Geometrie over te nemen van Ruimtelijke plannen. Aanduidingen (bouwvlakken, maatvoeringsvlakken, bouwaanduidingen, etc) zijn niet meer over te nemen. Graag dat weer mogelijk maken!
1 stem -
locatiegroep bekijken
Het is onduidelijk hoe je de locaties in een locatiegroep kunt bekijken vanuit de regels.
1 stemDag Jasmijn,
Bijgevoegd een voorbeeld van de weergave van een locatiegroep wanneer deze gekoppeld is aan een regel. Mocht je hiermee bedoelen dat je graag een lijst zou zien van alle locaties die binnen en groep vallen in de regel: dit is bewust niet zo ontworpen omdat dit veel 'vervuiling' in het scherm zou opleveren.
Mvg, Lodewijk
-
Locatie en geometrie verwijderen
Ik wil een locatie kunnen verwijderen. Het is mogelijk deze te verwijderen van een project, echter daarna verdwijnt de locatie niet. Hierdoor kan ik de geometrie ook niet verwijderen.
3 stemmenBeste mensen, de functionaliteit werkt zoals het hoort. ik heb met Stefan alles doorlopen. @Petra, laten we anders een keertje bellen. dan kan ik het laten zien. Dit werkproces is ook tijdelijk gezien de echte werkwijze meegenomen zal worden in de interne consolidatie functionaliteit.
-
Enkele Geometrie (dxf) is na uploaden Multivlak
Als ik een geometrie upload (dxf bestand) van 1 vierkantje, dan wordt deze in de lijst geclassificeerd als Multivlak. Dit zou mijns inziens een Vlak moeten zijn.
1 stemDag Petra,
Deze stond al langere tijd open en had ik niet meer in het vizier, excuus daarvoor. Geo heeft inmiddels een aantal verbeteringen doorlopen, afhankelijk van het soort import kan iets een vlak of multivlak worden. Mochten hier nog bevindingen op zijn dan weet je ons te vinden.
Groet, Lodewijk
- Ziet u uw idee niet?