Locatie en geometrie verwijderen
Ik wil een locatie kunnen verwijderen. Het is mogelijk deze te verwijderen van een project, echter daarna verdwijnt de locatie niet. Hierdoor kan ik de geometrie ook niet verwijderen.
Beste mensen, de functionaliteit werkt zoals het hoort. ik heb met Stefan alles doorlopen. @Petra, laten we anders een keertje bellen. dan kan ik het laten zien. Dit werkproces is ook tijdelijk gezien de echte werkwijze meegenomen zal worden in de interne consolidatie functionaliteit.
-
Petra Bodenstaff
schreef
Ik heb met Stefan gesproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het verwijderen van een geometrie nog niet zo eenvoudig is. Graag contact Arthur zodra jouw agenda het toelaat. Ik heb je via de mail al een bestand gestuurd met testresultaten. ik zie nu dat ik hier geen bestand kan toevoegen.
Petra -
Petra Bodenstaff
schreef
@Stefan, dank voor de tip over het vinkje bij "reacties". Ik loop alweer achter zie ik nu, maar het vinkje staat, dus vanaf nu moet het soepel lopen.
Dank,
Petra -
Stefan Bakker
schreef
@Arthur, ik had via e-mail gereageerd, maar voor de zekerheid ook als post in de topic zelf.
Ik heb je voorstellen getest om te kijken of alles naar behoren werkt.
Een tweetal dingen waren mij hierbij opgevallen;- Het ‘volledig beëindigen’ van een locatie in de homescreen werkt, zolang deze inderdaad niet gekoppeld is.
- Bij het aanmaken van een locatie binnen een project, maar deze nog niet gebruiken.
De locatie is niet gebruikt in juridische regels, maar ik kan binnen het project deze niet verwijderen.
Ik kan deze dus niet ontkoppelen.
Het ‘volledig beëindigen’ van de locatie is alleen mogelijk bij de homescreen.Met vriendelijke groet,
Stefan Bakker
Bodegraven-Reeuwijk -
Stefan Bakker
schreef
Hallo Petra,
Geen zorgen, ik kreeg eerst ook geen meldingen bij updates van een post.
Ik heb gezien dat je ook "reacties" kan aanvinken bij accountinstellingen, mogelijk ook handig om aan te zetten. :-)Ik krijg inderdaad in de eerste instantie ook alleen maar de optie "bewerken".
Wat wel mogelijk is om de locatie te bewerken en dan vervolgens een andere geometrie eraan verbinden.
Vervolgens zou je dan wel de opties "Bewerken, Verwijderen van project en Volledig beëindigen" moeten krijgen.Misschien wel een goed punt voor onze product owner Arthur Slagt: zit hier een specifieke reden achter of zou de complete drie opties ook al direct beschikbaar kunnen worden?
Met vriendelijke groet,
Stefan Bakker
Bodegraven-Reeuwijk -
Petra Bodenstaff
schreef
Nogmaals hallo Stefan, excuses, nu ik het antwoord hieronder heb geschreven zie ik pas dat jij dit al op 8 februari had gevraagd. Ik realiseer mij nu dat ik dus geen meldingen krijg hiervan. Ik moet waarschijnlijk zelf vaker kijken.
Petra
-
Petra Bodenstaff
schreef
Hallo Stefan, ik hoop dat je een melding krijgt van dit bericht, want ik kan hem alleen maar tikken boven jouw vraag en niet er onder :-( Beetje verwarrend.
Afijn, ik heb achter de 3 puntjes alleen "Bewerken".
Petra
-
Stefan Bakker
schreef
Dag Petra,
Bij de drie puntjes aan het einde van aangemaakte locaties krijg ik de opties "Bewerken, Verwijderen van project en Volledig beëindigen". Met de laatste optie lijkt deze locatie volledig verwijderd te worden.
Krijg jij deze optie ook?
Sidenote: bij eerdere locaties krijg ik ook alleen de optie "Bewerken".Mvg,
Stefan Bakker
Bodegraven-Reeuwijk