11 gevonden resultaten
-
Automatisch begrip koppelen
Automatisch koppelen van begip uit begrippenlijst met begrip in tekst.
2 stemmen -
Tegels van lopende projecten
Beste Cadac,
Wij hebben als idee om de tegels van de projecten in submappen onder te brengen. Voor Beverwijk betekent dit bijvoorbeeld:
- submap Binnenstad
- submap thema duurzaamheid
- woongebieden
- bedrijfsterreinen,
etc.is het mogelijk een knop te maken waarmee je submappen kunt aanmaken waarnaar je de tegels kunt slepen?
3 stemmen -
pop-up venster kunnen verplaatsen
Het is nu niet mogelijk om het venster dan verschijnt, bij bijvoorbeeld bij het aanbrengen van een interne Referentie, te verplaatsen in het beeld zodat de achterliggende tekst weer zichtbaar is. Onhandig!
1 stemHa Leon,
Onderzoek wijst uit dat dit veel ontwikkelwerk kost, het hele frame-work van de user interface zou op de schop moeten. Dat is het ongemak van even opnieuw klikken niet waard op het moment.
Groet, Lodewijk
-
verbeteren begripsbepalingen
Begripsbepalingen:
- de eenmaal aangemaakte term kunnen aanpassen (en niet alleen de definitie);
- een verwijderd begrip ook echt uit de lijst krijgen (zeker als deze nog niet is gebruikt in de tekst)
- de definitie volledig leesbaar maken in de 'tabel' en niet als die te lang is dat die uit de regel valt en je 'm moet bewerken om te zien wat er staat1 stem -
tabellen mogelijk maken
Tabellen blijven niet in tabelvorm in de tekst staan maar veranderen in tekst.
1 stem -
Annotaties toevoegen aan PDF met regels.
De regels kunnen nu in een PDF gezet worden wat het delen helpt.
Een volgende stap zou zijn om ook de annotaties in PDF op te nemen wat het leesbaarder en deelbaarder maakt. Een PDF leest eenvoudiger én is eenvoudiger te doorzoeken.3 stemmenHallo Theo,
Dank voor je suggestie, helaas wordt de PDF gegenereerd door de besluit-preview service van het DSO. Deze ondersteund geen annotaties of locaties, dus is dit helaas niet mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Lodewijk Vos
-
Begrippen uit stelselcatalogus gebruiken
Bij de begripsbepaling zou ik graag willen dat ik een verwijzing krijg naar de begrippen in de stelselcatalogus en waar mogelijk de definitie daaruit overnemen.
1 stemNiet toegestaan vanuit de standaard
-
verwijderen lid
Verwijderen van bijvoorbeeld een lid is wederom met veel refreshen. Daarnaast werkt de sidebar van de regels vaak niet. Om een artikel uit te vouwen zou ik op het pijltje moeten kunnen drukken, maar dit werkt vaak niet naar behoren.
1 stemDit is een bug die bekend is
-
artikelnummers / titels wijzigen
Aanpassen artikelnummers en titels gaat moeizaam. Er moet veel worden gerefresht tot die hem goed pakt.
Daarnaast als ik een artikelnummer van 13 naar 12 wijzig is het irritant dat de artikelen die daarna komen niet automatisch ook 1 naar beneden gaan (deze optie zou handig zijn in sommige gevallen).
1 stemRefresh bug bekend.
Hernummeren zal niet geimplementeerd worden wegens suffix. Vraag na bij [email protected] voor meer informatie
-
Opsommingstekens
Bij hoofdstuk 2.1 van het VNG casco kan ik wel doelen verwijderen, maar vervolgens blijft het opsommingsteken staan. Die kan ik niet verwijderen. Daarom is bijvoorbeeld nummer 1, 3 en 5 wel ingevuld, en 2, 4 en 6 niet en blijft daar het opsommingsteken met 'voeg hier nu uw inhoud toe' staan.
1 stemDit is helaas een bug. Deze wordt gemeld bij het support systeem en een ticket zal aangemaakt worden.
-
Error
Als ik een paragraaf wil verwijderen, krijg ik een 'internal server error'. De paragraaf is vervolgens dus niet verwijderd.
1 stemDit is een bug. Fout zal opgenomen worden bij support.
- Ziet u uw idee niet?